måndagggagaag

idag har också mina nya tights kommit, dom är fan helt amazing! dom här kan jag leva loppan i, som jag brukar säga med alla sköna kläder. speciellt tights som man kan hoppa runt som en apa i, inga onödigt stela och tajta jeans som man ska behöva plågas i, thank YOU LOOOORD for tights


C00OLA VA? både jag och anneli beställde varsina tights så nu blir vi twins, LEGENDARY

köpte även en KALENDER som jag varit i behov av i sisådär 3 månader typ! ica har fan inte haft en enda kalender men så idag WOPWOOoop till min glädje fanns det en fin rosabandet-kalender, kände lyckan sprida sig i kroppen på mig!! äntligen får jag planera igen. jag är ett planeringsfreak, älskar att skriva ned saker, eller älskar och älskar - måste. för annars glömmer jag det

när jag kommer hem och ska börja skriva ned arbetstider så märker jag till min FÖRARGELSE att kalenderjäveln inte börjar föränn i JANUARI 2010!!!!!! FÖRBANNELSEEE!!!!!!!! JAG HATAR KALENDRAR!!!! ska fan göra en egen idiotkalender ni vet när man klipper pappersbitar och HÄFTAR ihop den

saaaatans perkele lampampääää, säger man så?

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0