va gloo ni på? ha ni aldri sett en pjaktikaaant föjuut?

idag har jag jobbat 10 timmar nonstop, helvete vad trött jag är nu
MEN trots det har jag skrattat mig genom dagen, vi har nämligen haft en praktikant på avdelningen i veckan och den killen måste nog vara årets största stolpskott hahhhahah
han går barn och fritid och skulle vara här i veckan, men det första han gör är att komma försent dom två första dagarna, och då snackar vi typ över en timme försent.
idag, den tredje dagen står jag ute på morgonen och är rastvakt då han kommer (enda dagen han är i tid) men då går han direkt upp på avdelningen, hmm tänker jag, skit i att vara ute då?? när det ringer in ligger han i soffan och vilar, jaha? vi sätter oss på samligen men han kommer aldrig, vi måste hämta honom. han kommer in och hjälper barnen med någon uppgift och sedan LÄGGER han sig på GOLVET och myser typ, smsar osv.
det tar en kvart och sen går han tillbaka till soffan och lägger sig igen, läser en bok för barnen och SOMNAR????!?!?!? också sover han i över en TIMME! ALLTSÅ HAHAHAHhahh vem FAN sover på jobbet? JÄVLA idiot
men vi bara skrattade åt honom, jag var så jävla brydd av att han ens fick för sig att göra något sånt, vem gör så?? han ska ju jobba precis lika mycket som oss andra. men vi bara lät honom sova för att se hur länge han skulle fortsätta ligga kvar. tillslut gick vi på lunch och vi lämnade idioten utan att väcka honom och lät han ligga kvar där och snarka. efter lunchen blev han hemskickad och inge mer praktik för honom. satans mongo, jag SKÄMS för honom, socialt handikappad.COM

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0