älskar dig med

min förtjusande pojkvän har varit så där alldeles jättemysig mot mig dom senaste dagarna, NAAAAT. igår när han kom hem från sin korpenmatch började han med att sjunga denna sång;

fast han bytte ut texten till "when pluppen is dead and gone"

senare på kvällen sjöng han:

fast bytte så klart ut texten till "pluppen it's OVERRRR YEEYEYEE"

sen som pricken över i:et, som grädden på MOSET som ja.. ni fattar vad jag menar lyssnar han på denna låt

tittar mig i ögonen och mimar med till "now that the love is GONE"

BA TACK BÖG, love u 2. han förklarade senare att det inte var nått personligt men har man pms så har man, då hamnar han på bloggen.


ooo just det OLOF, det är EMMA som skriver. så vitt jag vet är felix och lisa inte ihop, tänkte bara göra det tydligt så vi slipper fler misstag.

Kommentarer
Postat av: zlatn

bra låtar emma. men måste säga att ett tag där när jag läste er blogg så skrev lisa typ 97 % av inläggen. det är alltså ditt fel att jag misstar mig.

2009-09-22 @ 23:31:03
Postat av: brännland

är lisa och felix ihop nu=???? VA?

2009-09-22 @ 23:31:54
Postat av: lissi

hahahahahahah pluppen its oveeeeeer

2009-09-22 @ 23:35:31
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: felli

ah men är det svårt att fatta vinken elleh?

2009-09-22 @ 23:39:07
Postat av: Anonym

hej jag heter olof och kan inte läsa

2009-09-23 @ 16:08:55

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0