att läsa blokkar

alltså jag kom att tänka på en sak här på morgonkvisten, jag läser lätt HUNDRA bloggar varje dag, eller jag har dom i alla fall som bokmärken. en kategori för dom jag typ känner, en kategori för betalda blogghoror som typ blondinbella och en kategori för totala randoms som jag bara snokar på. alltså hur SJUKT är det inte egentligen? jag vet typ mer om andras liv än vad jag vet om mitt eget, helt jävla sinnes galet. jag vet även att min blokkpartner lisenfisen också läser i princip lika många bloggar som jag gör!!!!!!!!!!!! ba en fredagkväll i soffan tillsammans med henne kan börja med "LÄSTE DU VAD KISSIE SKREV OM" ba är jag cp-skadad egentligen?? varför bryr jag mig??  sen så kollar man ju vissa bloggar typ tusen gånger varje dag också, idioiti.

så kära bloggläsare
hur många bloggar läser ni varje dag?



















den beste blogen

Kommentarer
Postat av: lissi

jag hade 111 bloggar sparade på bokmärken, det är ÄCKLIGT

2009-09-12 @ 13:19:24
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: natta

hehehhe jag känner igen mig där

2009-09-12 @ 13:44:19
Postat av: ems

HAHHAHAHA alltså det är ju egentligen så jävla sjukt!!! skrattar ihjäl mig

2009-09-12 @ 13:51:04

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0