fredagens bildbomb

på bussen träffade jag den här idioten som numera är 18 ÅR! det var på tiden KEXET


emma och felix tog emot oss med öppna armar! ps vad har emma i munnen??


HAHHHHHAHAHhah jag och emma brukar ju alltid jämföra hur långa vi är när jag provar hhhhheeeeels och det här är nog dom mest GROTESKA bilderna som någonsin knäppts! provade emelies 13 cm's. och nu förstår ni varför jag aldrig har högklackat. ser ju fan ut som ett vidunder jämfört med min fina bäbis

























och med det tackar jag för mig, nu ska jag äta mat innan jag kexar av hunger

Kommentarer
Postat av: sary

hur jäkla roligt som helst!!!!! :D eey, skaffa facebook, mina bilder finns där. tihi

2009-09-20 @ 13:17:37
Postat av: elinor

Vilka fina skor det var du provade :)

2009-09-21 @ 20:11:15
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/
Postat av: anneli

tur att vi passade på att vara äckliga!

2009-09-21 @ 22:13:17

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0