fugly bitch

alltså andreas carlsson vilken man!!!! LOVE Joooo!!!!!! hahhaaaaa...........
VARFÖR HAR DU solglasögon inomhus?????? för att du haR ögoninflammation? TJURskit

1. stupid!!!! din ögoninflammation SYNS ÄNDÅ INTE I TVRUTAN??
2. dina inflammerade ögon vs dina vanliga ögon = saMMe skit alltehopee. för du har KOÖGON andreas, KOÖGON
3. du blev bara LYCKLIG när du vaknade och upptäckte att du hade bajs i ögat, för då fick du plötsligt en ursäkt till att få se stekig ut
4. du steker inte ens, du ser bara FÖRJEEVLI ut

jag ska också börja sådär
äääääää SORRI men idag har jag vantar på mig inomhus för att mina naglar börjat skiva sig, så himla O-FASHIOOON ju




KO!!!!
ÖGON!!!!

Kommentarer
Postat av: sary

HAHAHAHA koögon och vampyrteeender.. man blir endast rädd

2009-09-29 @ 20:58:10

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0