grannfejden

ikväll upptäckte jag en charmerande sak med att bo i lägenhet, nämligen att våra grannar mittemothar världens STÖRSTA badrumsfönster. bjöd över storebror med sambo på fika och mitt i allt tänds en lämpa i huset mittemot. jag har alltid trott att det fönstret varit en tvättstuga, men min bror upplyste mig om att det nog måste vara ett badrum för det hänger ju faktiskt ett duschdraperi där. sen mitt i allting börjar han skratta och ba
"hahahah det ser nästan ut som någon står och böjer sig fram och visar världens STÖRSTA gällivare-häng"
.....
sen blev det en tystnad, en outhärdlig tystnad innan vi alla tre inser faktum. det VAR en man som visade ett jättestort gällivarehäng.

HA HA HA HA HA HA HA, skrattade fan IHJÄL mig. BA vad ska man göra åt det? man kan ju inte INTE titta! sen drog han nästan ner brallorna helt, tänkte väl sätta sig och skita men kanske kände sig för observerad??? vem vet?? liza föreslog att vi skulle lämna en anonym lapp, men vad ska man skriva??
ba "ursäkta, kan ni sätta för ert fönster i don't want to se your CRACK" gillar svengelskan också.


kanske är ronny och ragge som bor mittemot? vem vet..

ps. olof, nu är det jag som skriver igen. /emser

Kommentarer
Postat av: lisa

ahahahahah så jävla nasty! det är ju ALLTID mörkt i det där fönstret också, där löste ni fan den gåtan!

2009-09-23 @ 22:14:35
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: ems

det fan inte en najs surprise

2009-09-23 @ 22:22:24
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0