ishlo pishlo

ikväll var jag och emelie ute och gick en låång powerwalk, sen direkt efter det gick vi till pappas jobb och åt snickerskakor, snacka om dubbelmoral. men WHO GIVES A FUCK in the end???????




på butiken o fikade var även min kära kusin marcus som nyss varit i new york och hälsat på min andra kusin johanna. joie är fortfarande kvar där men kommer snart hem! längtar ihjäl mig eftersom hon varit borta i snart ett år! hursomhelst hade dom köpt en födelsedagspresent åt mig som marcus hade bringggat med sig hem, en ASGRYM glansig tröj-jacka från american apparel som jag blev jätteglaaa över! TACK


en sådan här fast en marinblååå. värsta MODEBLOGGEN det här är nu

på butiken hade jag även en fikamodevisning för dom andra krakarna, provade några nyinkomna grejer från shred. (haha bilden är tillägnad dig ted) hjälmarna är så roliga, jätteeeeknallrosa också heter dom BRAINBUCKET, SwEEEET va. om jag var racingåkare hade jag utan tvekan tävlat i en sån där, annars.. njaaaa

söt va

Kommentarer
Postat av: SHREDTED!!??!?!?

FAN VA NAIIIIIJS!!

2009-09-29 @ 00:15:00
URL: http://ted..blogsp0t..com
Postat av: new jåååårk

men vad kul att du gillade jackan, nu kan vi va twins tyyyyp :P inte för att min är blå dårå haha



JAG KOMMER TILL VÄNNÄS PÅ FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Våga vara bortrest ;)

2009-10-04 @ 04:47:27
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0