här kommer ett djupt inlägg

idag saknade jag min klass jättemycket, det gjorde ont i HJÄRTAT på mig
vi satt på samlingen med förskoleklassen innan skolan skulle sluta, också sjöng vi en sång då man skulle skaka på rumpan också sjunga nåt med att jag hoppas att vi träffas snart igen och lallala. och alla barnen bara skrattade och var så gulliga. man såg hur kul dom tycker det är att vara i skolan och leka med kompisar hela dagen. jag försökte vara lika glad som alla busar men uuuuuuu, fick så himla ont i magen för jag vill också skratta med mina klassisar, även om det är så tragiskt skönt att inte gå i skolan så finns det saker man inte kan undgå att sakna lite extra mycket!

dagen till ära bjuder jag på bilderna som aldrig visades









hhahah första dagen i ettan? skrattar fan ihjäl mig



Kommentarer
Postat av: JOHANSSON!

SAKNAR DIG OCKSÅ (L)

2009-09-04 @ 00:46:25
Postat av: olof rydvall

ÅH JAG VILL BARA DÖ NÄR JAG TÄNKER PÅ MIN FRAMTID.

2009-09-04 @ 00:52:56
Postat av: ANNA

emilie och bästa vännen :] <3<3<3<33<3<3<<2<2<22<2<

2009-09-04 @ 10:39:45
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: emilie

HAHAHAHAH, h vad snygg jag var!

2009-09-05 @ 11:15:58
URL: http://emisvedberg.blogg.se/
Postat av: ems

tur att mina grisgener växte bort. eller lite i alla fall

2009-09-05 @ 11:44:48

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0