"knäppsnopp"

idag har varit en jobbig dag
väcktes halv sju för att dom behövde folk till jobbet
drömde just i denna stund om BUDAPESTRULLAR, vet fan inte ens vad det är, men farfar nämnde att det var "det godaste bakverk han visste" och frågade om jag inte skulle baka det till födelsedagsfikat.
det var hårt att slita sig från tårtdrömmar för att FACE'A REALITYN.
stressade till jobbet, helt i min egen värld, glömde nästan bort att göra frukost till barnen
har mått dåligt hela dagen, dvs jag håller på att bli sjuk
direkt jag kom hem vid 3tiden däckade jag och vaknade inte föränn alldeles just, mår fortfarande dåligt och har ont i halsen. skitliv skitliv SKIT!!!! LIV!!!!

det enda roliga var idag när en liten pojke bad mig komma till toaletten där han satt

- men ska du inte ta och kissa då?
- men... :( snoppen är ju tom....

Kommentarer
Postat av: ems

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHA skrattar fan ihjäl mig åt barnet!

2009-09-23 @ 20:23:48
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0