livet stinker

ikväll är en årlig plåga, för ikväll äts det surströmming på isbanegatan. det enda roliga med denna kväll är att den allitid spenderas i GARAGET??
dom tar in utemöbler, dukar fint, parasollet får till och med följa med in för stämningens skull. garaget är nedsläckt, ljuslyktor finns överallt och allt man känner är en härliiii stämning och en.... STANK, som helt seriöst förgiftar HELA huset, ÄVEN om dom trotsallt håller till i garaget. det liksom tränger sig in genom dörröppningarna och attackerar oss helt oskyldiga!!!!!

en jävla skitkväll helt enkelt, jag sitter och har suttit inne på mitt rum mest hela kvällen, v-ä-g-r-a-r öppna dörren. ibland tittar någon vuxen förfriskad människa in men som en ren reflex skriker jag på dom att dom får FÖRIHELVETTE STÄNGA DÖRREN INNAN MITT RUM INFEKTERAS!!!!! stackarna

här skulle jag och stina åka och köpa thaimat åt oss. tyvärr var jag tvungen att gå igenom garaget för att ta mig ut, jag LED. i smyg knäppte stina en bild på mig när jag just klivit ut från helvetet. och ja ungefär sådär mår jag ikväll. en bild säger mer än tusen ord?????

BLEEEEEUUUU

Kommentarer
Postat av: johoooooo

har förståelse för ditt stinkande elände, det är inte kul.

2009-09-12 @ 23:07:24
Postat av: agda

jag hatar surströmming

2009-09-13 @ 12:25:46

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0