pinzamt värrääää

BAD KARMA, its meeeeee!!!!
kom just hem från emelie, efter en minst sagt skön hemfärd
åkte nämligen longboard ikväll, och säger till emelie att "nu är det bäst att jag ser mig för på hemvägen eftersom det är så mörkt ute" och vi skrattar och säger hejdå.
skrattar bäst som skrattar sist. typ 200 m hemifrån åker jag på en sten, brädan stannar och jag flyger som en jävla projektil genom luften och gniiiids mot asfalten när jag landar.
aaaaaaaaaaj aaaj AAAJ känner för att monsterGRINA, men typiskt mig skriker jag istället FITTTTTTAAAAAAAAAA!!!! hade nycklar och mobil i händerna, kommer inte ihåg hur fan jag tog emot mig? nu när jag tittar på mig själv kan jag ungefär lista ut hur det hela gick till.. har ett djupt stort blodigt blått/svart/rött SVIDANDE smutsigt sår på vänster hand, plus att det hänger lite omotiverade skinnbitar därifrån. måste typ.. klippa bort dom eller slita bort dom medans jag fortfarande är lite halvt bedövad i handen hheh. sen har jag skrapsår på vänster höft och knä, skönt. och som GRÄDDEN PÅ MOSET ser mobilen inte ut att vara på kalashumör heller. ganska repig sådär, dock ser den ju HÅRD ut precis som jag

MEN HAHAHha det roligaste med sånna här händelser är nog hur man reagerar när man klantar sig. direkt man råkar cykla ikull, ramla och slå sig, snubbla till lite eller halka på röven, så är fan det absolut första man gör att FLYGA upp, kolla sig omkring och se till att INGEN såg vad man gjorde. hahahahhh gud så tragiskt. klockan är halv 12 på en söndagkväll, det är helt svart ute och jag bor i VÄNNÄS?? vem FAN skulle möjligtvis ha sett mig? hahhhh livet är la gött ibland

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0