sprutluder också

ÅÅÅ livet är en hest
har suktat efter ett armband värStA länge, emma vet hur jag tjatat
också VIPS genom en uppenbarelse från armbandsguden så finns det på internet
och jag köper hem ett lika fort som jag äter upp en friscoburgare
i love life lifiefiifieielele
men.. så inser jag att jag är nog DÖMD till att vara olycklig ändå
för då TAPPAR jag det efter en vecka????
EN!!!!
VECKA!!!!!!
det bara försvann från min handled
nu är det väl säkert nån snorunge på vegaskolan som hittat det ute på skolgården och tagit hem det
svär på det!
det är ett svart läderarmband från marc jacåååppps, med en bricka som HE STÅ en massa latin-latjo-lajban's på....
gud om du läser det här så kan du väl ge tillbaka armbandet till mig?? det är allt jag önskar mig i födelsedagspresent från dig gubben

Kommentarer
Postat av: ems

MEN FI FAN!!!!! tycker synd om dig gumman

2009-09-11 @ 19:03:12

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0