"eeeh i was like, why are you so obsessed with me?"

visst är det faschinerande hur besatt man kan bli av saker ibland?? typ mat, fritidsintressen osv osv osv osv

våra kompisar emil och viktor är ett praktexempel på detta. dom hakar upp sig på saker och kan vara helt BESATTA i några veckor, en tid i deras liv kretsade allt kring studsmattor, dom hoppade dag och natt och ägnade väl helst ALL sin energi till att hoppa och annars PRATA om att hoppa. studsmatteperioden gick över och dom köpte radiostyrda helikoptrar - samma visa. dom köpte dansmattor - samma visa. dom köpte guitar hero - samma visa. dom började göra korttrick, spela in korttricksvideos SAMMA VIIIISAAAA osv osv

samma sak med mig och emma. för någon sommar sedan spelade vi bubble trouble fanimej varenda jävla minut vi fick över av våra liv, vi spelade ensamma, vi spelade tillsammans, vi spelade dueller och vi spelade i lag, hela hela hela hela tiden.

nu har jag kommit på en ny besatthet, SWEET CHILI SÅS!!!! det är så jävla gott att jag storknar. jag äter det till ALLT, tänker på det, drömmer om det, funderar på maträtter med sweet chili i OSV

vad är ni besatta av? säg att ni också är besatt av något
ibland undrar jag nästan om jag håller på att utveckla någon slags autism hos mig själv bara för att vissa jävla intressen nästan går till en besatthet?!??!!?

Kommentarer
Postat av: ems

det jag är besatt av är nog scrubs, blir fan aldrig less. har säkert sett alla avsnitt tio gånger men ändå, ååå så bra

2009-09-12 @ 13:52:04
Postat av: natta

hahah i perioder blir jag besatt av messmör

2009-09-12 @ 14:13:29
Postat av: eivor

eller turkisk yoghurt med honung. är det inte underbart?!

2009-09-12 @ 21:08:12

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0