OK

hahhahha alltså vuxna.. en gåtaAAA
fler än mina föräldrar som bara kan använda sig av ETT ord när man smsar?

jag - brände 950 spänn igårkväll
mamma - på sprit eller?
jag - mat sprit och horor
mamma - OK
jag - taxi och knark
mamma - OK
jag - hahhaha varför kan aldrig vuxna skriva mer än OK
mamma - OK

what UUUUP! det finns liksom 3 grundregler för vuxna att smsa på..

1. håll dig helst kortfattat. EXEMPEL: man har skrivit en hel jävla roman i sms till sin mamma/pappa där man skriver nåt viktigt, dom svarar "låter bra"
2. OK funkar till allt! snabbt och enkelt, klockrent
3. slösa inte tid på att ge smset någon som helst inlevelse. skriv världens längsta sms, men använd under inga omständigheter punkter, utropstecken eller frågetecken. absolut inga smileys!!!! EXEMPEL: "hej gumman hur mår du vi mår bra vi har ätit på en restaurang jag åt oxfile det var supergott vad ska ni göra ikväll då hoppas ni har det bra vi kan ju höras imorgon ps det finns chips i köket puss och kram"

Kommentarer
Postat av: emilie

SÅÅÅ SANT!!!!!!!

2010-04-21 @ 10:24:24
URL: http://emisvedberg.blogg.se/
Postat av: sundling

HAHA MIN MAMMA ÄR LIKADAN! ok ok ok ok

2010-04-22 @ 22:41:35
Postat av: Han me mustaschen

IBLAND ANVÄNDER DE VERSALER MEN INTE ALLTID KANSKE INTE HELLER PUNKTER ELLER RÄTT MENINGSBYGGNAD :D

2010-05-07 @ 00:27:54

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0