R.I.P

NNNuuu fan i helvete dog min laddare till mackan, har gått o fasat denna stund i några veckor nu, då sladden typ är sprängd och trådarna ba hänger ut, men den har ändå funkat! men nu mitt i mitt harmoniska serietittande tvärdog'AN
som den datanörd jag är klickade jag hem en ny i PANIK. tror fan hela proceduren gick på sådär 4 minuter, snabb nå så jävulskt
klarar mig inte utan laddare heller?! kollade på apples hemsida men fifan vad dyrt, 845 spÄnn för en LADDARE, ba jo tack fuck me. skynda vidare. gick istället in på TIGERTEKNIK och beställde en exakt likadan för 399, vilket jävla KAP! för bra för att vara sant? kommer typ få ett paket med posten med en körv i istället

aja tacka vet jag tigerteknik, snyggt namn dessutom

nä shit nu måste jag se klart lite serier innan batteriet tar slut


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

:D Kikade in i gen och tänkte bara önska dig en god natt denna gången :D

2010-04-13 @ 22:17:15
URL: http://linnlay.blogg.see
Postat av: bella

godmorgon! Jag följer dig på bloglovin så följ gärna mig, ha en bra dag! kram

2010-04-15 @ 10:41:59
URL: http://magnussonbella.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej!



Såg att du beställt från tigerteknik och undrar nu om du fick hem en helt ny, fungerande laddare till macen? Min har också gått sönder och såg att dom bara kostar 399:- hos tigerteknik men vet ej om ja vågar beställa :/ Fin blogg förresten :)

2010-05-15 @ 18:50:32
URL: http://nathalielowqvist.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0