snabba peningA

ligger och lyssnar på snabba cash på ljudbok
fyfan, den är ju så äckligt bra, fick ba lov att ladda ned och lyssna en omgång
är ingen hejare på att läsa ska jag säga er, visst kan det va skönt med en GO BOK men..

det är ju så jävla ANSTRÄNGANDE!!!!!

1. ansträngande för ögonen: kommentar överflödig
2. ansträngande i armarna: det är ju så jävla jobbigt att behöva hålla nåt i händerna heela tiden, speciellt om man ligger och ska hålla armarna i typ en timme rätt upp i vädrE  --> träningsvärk i armarna!! och det värsta av allt: när man läser på sommaren ska man försöka hålla boken framför solen och täcka den så man inte blir bländad. skiiitjobbigt efter ett tag att ba ligga och sträcka upp en bok i luften liksom? samtidigt som du skuggar fejset som man kanske behöver sola om man ser ut som mig
3. ansträngande för tålamodet: lätt det jobbigaste av allt; att försöka bända upp den jävla pocketboken samtidigt som man ska försöka ligga bekvämt. boken vill ju ba stänga sig själv heela tiden, ba KAM AAAN. nån som känner igen sig ELLER

slutsats: bok = inte smidigt, inte skönt. därför: ljudbok <3 du kan bara ligga, precis som du vill, och LYSSNA

+ i kanten: du kan gå promenad, köra bil, tillochmed måla naglarna eller pilla dig i röven, vad som än faller dig in, samtidigt som man kan lyssna

men till SAKEN, herregud, det här inlägget spårade verkligen ur. kan väl bero på att jag är så jävla bra på att snacka massa SKIIIIIIIT. jag satte i mina hörlurar, lyssnade ett tag osv, sen skulle jag ba röra mig lite och då vare som att hörlurarna fick spratt så JAG FICK ELSTÖTAR I ÖRONEN!?!?!?!? VAFAN VAR DET OM??? gjorde ju svinont, ba strålade in i örat och det ba knastrade till i brosket. blev skiträdd och ville nästan grina

jävligt äckligt. nu vågar jag inte lyssna nå mer
får spela ljudboken på datorn istället. kul fredagssysselsättning föresten, lyssna på bok och blogga varför det är så förbannat fantastiskt. men så blir det när man är 60 år i sinnet och bor i vännäs

goder natter


lovar JW också lyssnar på ljudbok när han kör bil

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0