farsan

min pappa hatar verkligen när jag kallar honom farsan, just därför passar jag på att döpa rubriken till det. hahaha ja det jag ska komma till är att min pappa är inte riktigt som alla andra normala pappor, han har nämligen inga begränsningar. asrolig iofs men ibland måste jag varna mina kompisar som har normala föräldrar. iaf igår var min pappa så jävla rolig när han skulle berätta vad han gjort i helgen

"ba ja och så när vi skulle grogga så hitta vi en typ åtta år gammal flaska med HEMBRÄNT och ba JA MEN DET BLIR JU BRA, så vi drack några drinkar.  Sen fick hon sitta på toaletten hela kvällen"

fem sekunder senare

"hon fick diarré"


BA MEN NÄHÄÄÄ?? hhaha alltså jag skrattade så jävla mycket. det är bara pappa som faktiskt måste tillägga det sista. BA NÄÄÄ men jag som trodde att hon typ gjorde pedikyr. dumbass. hahaha så jävla dumrolig pappa

Kommentarer
Postat av: HELLLLLLLLLAN

hahahahahahHaaaaaaaa. absolut bästaste

2010-03-22 @ 14:32:30
URL: http://hforsgren.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0