hej BLOKKEN

satt just och läste igenom massa gamla inlägg och började fan skratta högt för mig själv, fan vad roliga vi är egentligen. kom också på hur sjuuuuukt mycket jag saknar mina gamla rävar från klassen, fast vi ses ju typ snart och det blir AWESOME!!!!!

EEEE kom på att jag skulle passa på att bekänna en sak som jag gjorde som faktiskt var JÄVLIGT roligt när vi gick i skolan. vi var på kulli och åt och under lunchen så lyckades olof reta mig (inte så svårt egentligen hehehehe) men den HÄMND jag tog ut är fan inte att LEKA MED. utanför kullis stod nämnligen några nördar och gjorde reklam för en BUGG-KURS, och det var då jag fick den BRILLIANTA idén att skriva upp olofs namn och mail på deras mail-lista. MOAHAHAHAH tänkte jag när vi gick ifrån kullis, olof var lyckligt ovetande om konsekvensen av hans beteende och jag har hållit masken..

fram till nu alltså.

men nu har jag kommit över det (minns fan inte vad det var MEN) så därför tänkte jag OFFICIELLT be om ursäkt till lars-olof olafur rydfjäll rydvall som under så många år nu (förhoppningsvis) fått mail om buggning eller tango eller vad det nu var. nu gräver vi ner stridsyxan




Kommentarer
Postat av: olafur

Bra att du inte är långsint Emma! Jag måste tyvärr meddela att jag inte har fått några mejl från någon buggkurs...Lite tråkigt nästan.

2010-02-11 @ 19:38:28
Postat av: ems

va??????????? åh vilken besvikelse!!!!!!!! :( det hade varit så rolit om du hade fått det

2010-02-11 @ 22:18:33
Postat av: Anonym

ASFUCKINGROLIGT hade det varit! Inte :(

2010-02-13 @ 00:34:37

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0