IRRITATION

ser just nu finalavsnitten av paradise hotel
och ska jag sammanfatta denna jävla säsong så är det med denna mening and that mening only:

VARFÖR KAN INTE TILDE FRÖLING PROGRAMLEDARDYSSEN PRATA SOM EN VANLIG MÄNNISKA???????????

1. jag S-O-M-N-A-R när hon kommer i bild!!!! finns ingen som helst entusiasm i hennes jävla RÖSTTTTT, utan samma tonläge hela tiden dvs dödsdömd/"jag-har-nyss-fått-veta-att-jag-har-en-böldsjukdom-i-röven-och-är-därför-lite-nere"-tonläget.

2. hon.. sär.. pratar.. hela.. tiden..och.. tar.. pauser.. som.. kan.. liknas.. med.. en.. som.. sta.. MMARRRR
hej.. hur.. mår.. ni.. idag? väl.. kommen.. till.. kvällens.. par............






cermoni....


BA KAN DU PRATA ÖVERHUVUDTAGET?!??! du tar ju fan världsrekord i tävlingen sämsta programledaren jag någonsin sett, hejdå


Kommentarer
Postat av: ems

ÅH JAG HATAR HENNE MED!!!!!! HAR STÖRT MIG SÅ JÄVLA MYCKET PÅ HENNE!!!!! det är ju för fan som att hon läser DIREKT UR MANUS! ba GÅ HEM

2010-02-04 @ 15:29:31
Postat av: ronyeah

HAHA JAG VEEEEEEEET!!!!!! JAG BLIR SÅ IRRITERAD VARJE GÅNG!!!!

2010-03-02 @ 23:35:44
URL: http://ronyafer.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0