and if you cut me out, you might as well cut me

idag hade jag en nära döden-uppevelse, eller jaaa nästan i alla fall.. alla som känner mig velidgt vel VET att jag har någpn jävla fobi för att skära mig i fingrarna. jag vet inte vad det är för fel på mig egentligen men jag blir fan alldeles KALLSVETTIG, illamånede och SvImMfÄrDig. EJ OKEJ, så att säga. en gång när jag skar mig fick linneas mamma plåstra om mig för jag trodde jag skulle dö. en annan gång agerade lisa och linnéa doktorer och var snabba som satan med att täcka för mitt finger så att jag inte skulle se blodet.

MEN IDAG, idag hände det igen. fi fan vad äckligt det var. skulle ta upp en grej ur diskstället sen känner jag ba BURN, aj och sen ba BLOOOOD. jag skrek som aldirg förr. hängde mig över diskstället, kände hur bena ba SKAKA. sen fick felix igång vattnet så jag kunde skölja fingret och ett plåster. men sen var jag fan avslagen typ en halvtimme, fick lägga mig på golvet för att jag mådde så jävla illa. WHATS THE WRONG WITH ME???????? äckligt är vad det är

NE fan skulle lägga upp en bild på fingret om jag vågade titta på det. mår fan illa av det. FI FAN



såhär såg kniven ut... TYP! äcklig

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0