VARNING ROGEEEER

nyår i idre var fan en hundrapoängare! kunde ju inte ha blivit mer spontant faktiskt. och hela resan gick ju så FANTASTISKT smidigt trots att vi körde lite fel här och där.. har fan kört/åkt/sovit sisådär 140 mil dom här dagarna, vilken jävla resa säger jag bara! händelserik minst sagt. idag på hemvägen höll vi dessutom på att köra på fan HUNDRA renar som tillslut gick till attack och började äta på bilen? aaaa ingen vet. SUMMAN AV KARDEMUMMAN: brenkan har bjudit på en himla fin nyårshelg, vi har ätit som fan, skrikit och skrattat som fan och haft det lika stört som vi alltid har det..

här kommer lite bilder mina vänner

RESAN NED TILL IDREE
varför finns det alltid minst ett par sånna här SPORTIGA glajjer i alla bilar?


anneli hittade sina livs glasögon hahahhah PROFESSOR KALKYL




blev stopp i vemdalen pga nån trafikolycka, ett JÄVLA pådrag med poliser ambulanser och helikopter, polisen skickade oss på en ny skogsväg och EFTER DET tappade vi typ bort oss. polisens fel



tillslut kom vi fram, men då däckade vi. dagen efter tog vi en sväng i idre medans brenkan jobbade.
kolla vad fint han bor!



körde ned på IDRE ICA-BOA och köpte mat för 900 spänn, bästa köpet på länge


matlagninnnnnggg nyår


brenkan fixade förköpsbiljetter till värdshuset för där vare NYÅRSFÄÄST. 1000 biljetter tog fan slut på en timme, var satans med folk!








fint det var ute på nyår!! LYRISK


utanför värdshuset hände föresten nyårs roligaste grej. hahha, innan jag och anneli skulle ställa oss i kön så var vi så jävla pissnödiga att vi satte oss vid en husvägg där det var helt kolsvart, stället var inte alls skymt, men det var så jävla svart att ingen såg oss ändå. så där satt vi och njöt när plötsligt det avfyrades ett jävla fyrverkeri PRECIS ovanför oss. var som att gud valde att tända en lampa som BARA lös på oss! hahahahhahahh så där satt vi sneaky med byxorna nere mitt i världens ljusaste spotlight så alla kunde se oss.......


inne vid garderoben såg vi denna man, snygg nyårsoutfit tyckte vi. vi ville ta kort men jag kom inte på förrän medans jag tog mitt smygkort att blixten var på.. tagna på sängen igen..


fast alla tyckte bara det var roligt när dom upptäckte oss


inne var det mycket folk




inga vet vilka det där var.. olof gillade dom iaf





tolvslaget? vem vet









brännland, riktiga borås och OSLO-LARS hahha, ingen VET



tjej, anneli och LÅNGE MAN som var typ 2.5 meter kändes det som


stalker, olof och calle schulman 2












KOLLA CALLE SCHULMAN


hela gänget samlat för hemgång



WHO THE FUCK IS DAVID ROTCHJE?



i striden om shotgun dödade olof anneli och vi tror att helgens höftproblem helt enkelt berodde på det


hände fler gånger


förlåt att du skulle behöva se det här mamma men jag var jättetrött...



äntligen sömn


mysig bakisdag



TACOSSS, SÅ JÄVLA GOTT


sådärja, då hade jag bjudit på en del kort från vårat nyår, tyvärr dog kameran idag i backen så inga skidbilder fick ni se. anneli bröt föriövrigt av båda hennes stavar som fastnade i sittliften, jävla amatör hahahhaha
strålande sol idag, nypistade backar och fint före men kallt så in i LUCIFER

hejdå



Kommentarer
Postat av: Mallan

fan vilka skitungar ni är.. ni måste ju haft hur fucking jävla kul som helst.. (int bitter)(int alls)hahah

2010-01-03 @ 15:43:42
Postat av: roger

hahaha bra fotograferat lisa!!

2010-01-03 @ 19:30:47
Postat av: lillroger

hhahahah jävla rohtje eller vad fan han heter accepterade ju min vänförfrågan, tog bort han DIRR ba ROGER

2010-01-05 @ 13:31:26

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0