FILM

visst ser man mycket film när det är vinter? kallt mörkt och jävligt ute, då finns det ju inge skönare än att se FILM! måste tänka efter lite och se vilka filmer jag sett och kan TIPSA OM

såg AVATAR på juldagen eller när det nu var, och fifan jag älskade den, skitbra ju! hade inga förväntningar alls och trodde den skulle vara konstig och töntigt overklig men NÄÄ, blir typ varm i hjärtat när jag tänker på den. någon mer som gillarEN? dessutom är ju huvudpersonen rätt snygg HEHE


ska typ införa 3D på alla biofilmer! så jävla KUL

VAD MEEER.. ikväll såg jag och emelie my sisters keeper eller allt för min syster. stina läser den här boken just nu tror jag faktiskkkkt.. handlar iaf om en flicka som har cancer, så föräldrarna skaffar en till dotter med exakt samma dna så hon kan bli donator åt den sjuka dottern. jättesorlig och jävlig. en sån film som man passar på att se när killkompisarna inte är med och tycker man är en jävla pussy. JAJA, samma personer som gjort the notebook och ni vet väl hur mycket man lipar när man ser på den? jaaaaa precis



sen har jag sett en massa mer filmer men dom kändes väl inte så jävla aktuella

hejdå, nu stämplar jag fan ut! vet inte ens vad jag gör uppe just nu.......... ...............        ........ ööö

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0