räkna allt i HUBBABUBBA

ni vet den kanske jobbigaste känslan i världen. när man handlat på kort för glatta livet, bränt, bräännt och ba skrattat. SEN kommer stunden då man tvingas gå in på internetbanken för att göra ärenden och tvingas stå ANSIKTE MOT ANSIKTE med lucifers saldo. man VILL liksom inte ens VETA vad som står där..

dagens slutsats:
det är ÄCKLIGT vad man bränner pengar egentligen, eller jag iallafall
sen första januari har jag bränt SEXTUSEN kronor, på inte ens en halv månad? och det roligaste är att jag bara har bränt det på SKIT. visst om jag hade typ en ny mobil i handen men nää det har jag ju inte :( det är ECKLITTT (som ANKRR i mammas nya kille skulle säga hhahhahahah)

lösning på problemet:
ska fan börja lägga undan mina pengar på mitt sparkonto så jag inte kommer åt dom! men det är ju som att gömma chipsen för ett fetto. iof sparas det automatiskt typ 200 kr i månaden, men ahahhha av det blir ju inga barn födda

ljuset i tunneln:
MEN idag såg jag min UTDELNING för detta slit med mitt mini-sparande
har fått sparränta på.......... TADA.... 4,23 kr!!!

jag menar.. 4,23 kr, det är inte ba SMÅGRUSE´ det. nu har jag liksom bara bränt 5995,77 kr!
fast när jag tänker på det så vill jag nog bränna dom där 4,23 också.
man får ju liksom.. 8 hubbabubba för det


Kommentarer
Postat av: ems

hahahaah VAD FAN har du gjort????? skrattar ihjäl mig

2010-01-13 @ 11:49:39

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0