SMOKIN'

om det är någon serie som levererar gott om HUNKAR så är det fan grey's anatomy! MaSSaa snygga läkare.. men om jag måste utse någon till SJUKHUSETS HUNK så är det utan tvekan det nya tillskottet DR JACKSON, hur snygg är han inte???????????????? bara jag som dreglar ihjäl mig när jag ser honom i grey's? och hör på detta.... HAN ÄR HALVSVENSK! ba kom hem



världen blåase ögon och äckligt jävla HET! HUR KAN CHRISTINA KINESIDIOT TACKA NEJ TILL HONOM??? hon måste ju vara blind som väljer krigsläkarn istället..

har ni sett att han är med i rihannas musikvideo till russian roulette också? MJAuuu

Kommentarer
Postat av: anonyym ^^

Han är även med i "The sisterhood of the traveling pants 2" där han spelar nakenmodellen Leo...hehe^^

2010-01-10 @ 19:32:58

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0