snöyra

helvete vad det har snöat idag!!!!!!
mamma skottade vid middagen och ikväll när jag kom hem gick snön nästan till knäna när jag skulle in på gården, BA YESSSS

låg i soffan och blippade lite och stannade på nyheterna, TRISTESSSSS. men man ska inte underskatta nyheterna för FY FA-AN vad jag skrattade när jag såg inslaget om snöyran

spola fram till ca 16 min och kolla, ni ser att klippet är indelat i flera småklipp. iaf så äre det SJUNDE av dom



KOLLA MÄNNISKAN I VIT JACKA SOM FALLER!!!!! det är tamefan det ROLIGASTE jag sett i hela mitt liv
kul att ramla mitt framför jävla kameran och hamna på nyheterna som visas i hela sverige hahahahahhahahahahhaahahahhahahahahahahhahahahaha
hahahahah
hahhaha
fyfan vad roligt det är när folk snubblar

Kommentarer
Postat av: emilie

hahahhaha men fan vad kul.

hahahha

2010-02-01 @ 13:39:49
Postat av: Tess

Hej. Har veckans blogg tävling på min blogg om du är intresserad :)

2010-02-01 @ 14:18:53
URL: http://killmee.net

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0