sweet.. motherfucker

idag går fantastiska jag för att hälsa på min paps på jobbet, han jäktar och stressar runt som vanligt. jag slår mig ned, pappa undrar vart jag har varit? jag berättar att jag och mamma har varit på en promenad i solen och sedan ätit lunch på caféet. skrattar lite åt pappa som bara får slita. stackars paps ser bedrövad ut

"jadu lisa.. du har det bäst du, sweet... motherfucker?"

hahhhhha tack

lät jävligt roligt. kan dessutom för kul skull dra DOS SLUTSATSOS..

1. pappa borde jobba lite mindre och följa med på lunch oftare
2. det finns tusen olika benämningar på denna blogg.. men aldrig säger folk RÄTT!!!!!!!!!! det är sweet motherfucker, mother of sweet fuck, sweet mother mary, mary the motherfucker, mary of fuck, merry christmas inte fan vet jag men ALDRIG ÄRE RÄTT!!!! SWEET MARY MOTHER OF FUCK, that's good

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0