FREE DAY

idag har varit en fiiin dag, började med RABALDER på svenskalektionen då klassen försökte komma fram till något vettigt om studenten, jävlar vad det skreks men det slutade ju faktiskt rätt bra. äntligen rett ut champagnefrukost, fotografering, traktorhärj OSV OSV, fy i fitta vad jag längtar nu

sedan är det ju friscofredag idag, så vi fullföljde vår tradition och åt på max, sedan följde vi med flexans mamma och var smakråd åt felix som skulle köpa en kostym till studenten. dock hittade han först ett par byxor som han ville prova och alla bara skrattade åt den stackars myggan. det finns anledningar till varför vi aldrig sett felix i såhär tajta brallor

fast jag och emma gissade att brännland skulle gilla det iaf

jag hittade även ett par skor som jag SåÅÅÅÅ gärnah vill ha *CRAVINGS* dom är lite spice-girls-HOOKER-inspirerade men det är ju såå min stil <3 det var ju även längesen jag och emma körde "prova-höga-skor-och-se-hur-lång-lisa-kan-bli-dag" och dom här skorna passade ju fan utmärkt för det..

me like!!! u like?????????

heeei!!!! hiihii jag heter kenza jag är jättekissnödig och läspar och är ganska fräsch

på vägen hem så hittade vi en rolig dunk med en jävla slang längst bak i bussen. ser ni vad det står på den? hahahaha vafan, VENES venes


när mamma hade lagat middag idag frös jag fan mer än HERKULES, så jag utnyttjade ugnen och värmde röven lite. typ bastu för bakdelen, jälit skeeent


dagens PUSS går till morfar som typ är min största idol, han beställde en klänning till mig från stylebystars, jag menar ofta en 73åring sitter och klickar hem kläder på nätet liksom, sötmorfar

SÅDÄRJA, där fick ni min fredag. fan vad jag LEVERERAR. nu ska jag dö ett tag och sen ska jag se så ska det låta, typ mitt bästa program. okej det säger jag typ om allt, men jaja piss off

Kommentarer
Postat av: Jocke

Dom passar ju jättebra på dig felix :) KÖPKÖPKÖP!

2009-05-09 @ 11:41:22

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0